You are not logged in.

1

Monday, October 24th 2016, 12:54pm

Probleme

Hallo Freunde

Es gab die letzte Tage leider wieder Probleme das Forum zu ereichen. http://driftsblogg.servetheworld.net/

Ich bin im laufenden Kontakt und falls der Lieferant sich nicht verbessert muss ich was damit machen.

Viele Grüsse, Nils
Der Unterschied zwischen Theorie und Praxis ist in der Praxis grösser als in der Theorie.

Michael

Administrator

• Send private message

2

Wednesday, November 16th 2016, 8:05am

4.11. abends
15.11. abends

Gruß
Michael
Preußen mit Transiten

3

Wednesday, November 16th 2016, 7:28pm

Hallo Freunde

Es gab gestern einen Update:

We are upgrading the hardware for mysql server 217.170.198.43 on Tuesday November 15 @ 21:00 CET. The whole process could take up to 90 minutes but we will work to minimise any impact.
The MySQL service for this ip will be unavailable for the duration of the upgrade.
Update 23:30 – The migration is complete, the machine should be running as normal within a few minutes.
update 00:20 – we are still ironing out a few details. Things should be back to normal shortly.
Update 00:40 – Due to an unforeseen software issue we are rolling back todays migration.
We will continue this migration tomorrow.

Viele Grüsse
Nils
Der Unterschied zwischen Theorie und Praxis ist in der Praxis grösser als in der Theorie.

4

Friday, January 5th 2018, 3:54pm

Hallo Freunde

Es gab heute Probleme mit Server. Nach ein paar Restarts soll es jetzt gelöst sein.
Tut mir leid.

Nils

Rate this thread